![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,029
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 9 min 32 s
|
![]()
Michelin AC10 (80/100 21) ma niższy profil, bardziej miękką kostkę i rzadka jest w porównaniu do Deserta.
Motoz Desert (90/100 21) bardziej zbliżony do "zalecanego" 90/90 21 profilu, twarsza guma, baza jest na kauczuku a nie butylu co przekłada się na jej żywotność oraz zmniejszoną śliskość. Na błoto zdecydowanie lepsza będzie AC10, jednak na Motozie mocno sobie też można pozwalać. Stożkowy kształt bieżnika powoduje bardzo dobre samooczyszczanie Motoz-a a więc cały czas zabawa na przejazdach. AC10 jest stosunkowo miękkim kapciem, bardzo popularny w DRZ400 i LC4 (przynajmniej taka klientela jest i wracają dość często po te oponki). AC10 jest minimalnie droższy od Motoz-a, ale tutaj mamy do czynienia z marką Michelin i pewnie dlatego. Motoz jest mało znany, ale po wszelakich testach zdobywa nowe grono "testerów" jak i powracających użytkowników. Na błoto Motoz Enduro byłby lepszy, mniejsze przebiegi za to osiąga bo kostka jest sporo rzadsza od Deserta. Desert na piachu pokazuje do czego jest stworzony. Mijamoto do tablicy! Właśnie ma ją na przodzie założoną ![]() U mnie jeszcze Unicross jest założony i na drugim kole Kenda MillVille K771F Na tył chyba mimo wszystko wygra Mitas E-09 (i 130 i 140). Warty uwagi jest droższy Michelin T63, daje spoooooro większą pewność na mokrym niż mitas. (130 to jest). Unicrossa bardzo trudno namierzyć. Szkoda, że Motoz nie ma 17" rozmiarów ![]()
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
|
![]() Cytat:
Zastanawiam sie nad nowym kompletem gum wyjazdowo-terenowych. Pirellki MT21 w karpatach dawaly rade ale chcialbym cos bardziej terenowego na szalenstwa na docelowym miejscu. Mefo Stonemaster szybko dosc zeszly i o ile w gorach na kamieniach bylo niezle to czysczenie z blota umiarkowane. Mitasy C02 (drugie juz skasowane) przezywaja u mnie po ok 3500km i na mokrym asfalcie powoduja szybsze bicie serca. Czego mozna sie spodziewac po MOTOZ? Moze ktos juz ja testowal na sobie ![]() Pzdr Luc MTBIKER@VIMEO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
MOTOZ Tractionator na tył-ktoś zna, jeździł? | MOTOMYSZA | Hamulce, kola, opony | 13 | 03.12.2013 18:43 |
Opona MOTOZ 80/100-21 TRACTIONATOR XCIRCUIT (ENDURO/MX) NHS | ramoneza | Hamulce, kola, opony | 2 | 29.09.2013 20:24 |