|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Krakow
Posty: 95
Motocykl: f650gs
Online: 5 dni 13 godz 6 min 0
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,636
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 42 min 43 s
|
"normalny" producent przewiduje dodatkowe kostki do akcesoriów a nie trzeba ciągnąć prąd z ABS'u
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,273
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 21 min 16 s
|
Cytat:
Sygnalizacja lampką była tylko w liczniku, ABS działał normalnie Chwilowe braki w styku generowały fałszywe błędy. Odbijajac piłeczkę "normalny" producent nie produkuje listw paliwowych, które trzeba naprawiać strzałami z zapalniczki piezzo ,albo szyny CAN, która przyjmuje tylko gebelsowskie wytwory techniczne, albo konstrukcyjnie wszystkim przewiduje grane manetki, są kable, są sterowniki etc, ale jak kupisz oryginalne i sam podłączysz to i tak CAN pokaże Ci srodkowy palec, musisz jechać do dealera i on podłączająć pod kompa może dopiero odblokować tą funkcję. Zatem kto tu jest "normalny" Ostatnio edytowane przez radiolog : 10.10.2018 o 13:44 |
|
|
|
|