![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,918
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 1 tydzień 2 godz 19 min 41 s
|
![]()
Bardziej zużywa się środkiem, ale to chyba naturalne jeśli nie lata się tylko po winklach
![]() Milimetrów nie liczyłem, oparłem prognozę na obserwacji dotychczasowego zużycia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
![]() Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
![]()
Widzę trzy posty odnośnie oponki i totalna cisza.
![]() Wczoraj doszedł do mnie komplecik nowych laczków w postaci Pirelli Scorpion Rally STR, które powędrowały od razu na "złote..... ale skromne" koła od ATAS-a. Oczywiście dusza się rwała, aby przetestować nowość na polskich drogach. Na pierwszy plan poszły lekkie utwardzone szuterki, które z racji pogody są bardzo zbite i mało piaszczyste. W porównaniu do wcześniej posiadanych OEM-owych Danlopów Trailmaxów poczułem spokój na duszy, gdyż pływający wcześniej przód stanął w miejscu i ukazał nowe oblicze Afry. Nie liczyłem oczywiście na jakieś cuda, ale jestem bardzo mile zaskoczony. Komfort jazdy poprawił się znacząco. Przed Afrą latałem na XT-ku na Michalin T-63 przód i Mitas E-09 na tyle. Z tym zestawem szutróweczki w prawie każdym wydaniu były przyjemnością.... Powoli zaczynam odczuwać radość z powrotu na białe polskie drogi w większym stopniu niż dotychczas, a dalsza część sezonu będzie prawdziwą przyjemnością..... Oczywiście po kilkudziesięciu kilometrach trzeba też było sprawdzić co z asfaltem.... Jak to kostka - pozostająca w głowie z poprzednich lat, oczekiwałem, że pewnie gdzieś, choć na chwilę, gdzieś któreś z kół zaliczy małą obsuwę i koło poleci na bok..... choć na kilka centymetrów Niestety - czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Moto jak przyklejone do czarnej powierzchni. To oczywiście tylko z jakieś 150km w siodle i tylko pierwszy dzień na tych oponkach, ale mam nadzieję, że nie będę musiał odszczekiwać wszystkich psalmów pochwalnych na ich temat. Pamiętam też pierwsze dni na nowych Dunlopach, kiedy zszedłem z kostek.... to był dla mnie koszmar, szczególnie wtedy jak wjechałem na białe. Później okazało się, że w większości przypadków kiedy ktoś mnie naciągnął na małego offa, tylko jakiś duch czuwał nade mną, że nie zaliczyłem gleby ratując się nogą przed ucieczką motonga w nieznanym bocznym kierunku. ktoś może mi zarzucić, że "jeździć trzeba umić" - pewnie i tak, ale skoro umiejętności się nie zmieniły, a nastąpiła tylko zmiana opon, która pokazała, że motong zachowuje się znacząco inaczej. Posiłkując się logiką, można stwierdzić, ze wskazane oponki są o niebo lepsze niż fabryczne laczki, biorąc pod uwagę ewentualny brak umiejętności kierownika w prowadzeniu tak zacnego motocykiela jakim jest ATAS.... ![]() ![]() Czy ktoś jeszcze odniósł takie samo wrażenie po przesiadce z OEM-owych opon na Pirelki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Połamany
![]() |
![]()
Tam gdzie annak na bezdrożach powodował u mnie koncentrację to pirelka daje spokój ducha.
Na tyle zostawiam siraca. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pirelli scorpion rally STR - opinie | poss'ter | Hamulce, kola, opony | 2 | 17.07.2017 19:03 |