|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Posty: 61
Online: 3 dni 7 godz 57 min 53 s
|
Teraz nie ogarnę bo jestem na urlopie i fizycznie nie ma mnie w domu. W poniedziałek postaram się zaatakować temat. Jak miałem zdjęte pokrywy zaworów kręciłem bez świec rozrusznikiem to te grube wskaźniki chowały się praktycznie całe i wychodziły. Można je wciskać palcem swobodnie pod małym oporem i od razu po puszczeniu wracają w swoje miejsce czyli te 9mm wystają. Tego cienkiego do zwalniania napinacza nie widziałem. Napinacz przykręcony jest ponieważ ustawiałem łańcuch na 1 cylindrze bo był przeskoczony o siedział napinacz sztywno. Dzięki.
A więc wszystko jest kompletne wraz z podkładkami. Definitywnie zużyte łańcuchy i raczej one tak dudnią. Po osłuchaniu silnika na 100% słychać rzężenie na górze w głowicach. Zatem trzeba kompletować części i dłubnąć. JAk wymienię łańcuchy dam znać jak to działa. Ostatnio edytowane przez dominatorek : 26.08.2018 o 13:10 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Łańcuchy śniegowe | sambor1965 | Wszystko dla Afryki | 59 | 14.12.2022 19:49 |