|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 12 s
|
![]()
Wiele nie ryzykujesz, bo Honda to nie BMW i raczej na gwarancji się nie psuje.
Niektórzy tutaj serwisują poza ASO (Emek) i chyba nie ma problemu. Po 24000 km zawory i tak są w graniach luzu w większości przypadków, ponoć pałowanie na zimnym je rozregulowywuje. Ważne,żeby to zrobić na częściach homologowanych. Co innego dodatkowa gwarancja po fabrycznej, tam ,żeby ją zachować zobowiązujesz się do przeglądów w ASO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
![]()
To jest to co próbuję ustalić.
Domyślam się, że regulacja zaworów w tym silniku nie różni się za bardzo od regulacji płytkami w każdym innym silniku.. Co masz na myśli mówiąc "homologowane części"? Rozumiem, że każdy olej 10W30 JASO MA2 SG lub wyżej homologowany jest. Ale już nieoryginalny filtr powietrza?
__________________
stary nick: soulsick |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Serwis Hondy - czy ktoś poleci jakikolwiek serwis w Polsce | HarryLey4x4 | NAT - Warsztat | 3 | 20.04.2018 13:51 |
Zaznaczanie punktow znajdujacych sie poza mapa? | baloo | Zastosowanie praktyczne | 2 | 18.05.2011 01:16 |