![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Mam do was pytanie.W weekend rozmawialem z kilkoma Niemcami ktorzy cos dlubali przy swoich zawiasach w NAT.Niektorzy robili to doslownie,a niektorzy zmienili tylko sprezyny.Przod na progresywny a tyl na grubszy i 2 cm dluzszy,Wszystko Hyperpro,byly tez Wilbersy itd.Czy sama wymiana sprezyn poprawi trakcje?Pytam bo ciezki jestem i orginal wydaje mi sie ze najwyrazniej nie wyrabia.Nie chce inwestowac duzej kasy i chce zrobic to po "taniosci",gdyz kto wie,moze za rok bedzie przesiadka na ATAS
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |