![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Sieradz
Posty: 159
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 godz 47 min 11 s
|
![]()
Aku nie trzyma napiecia. Podladowalem do max i po godzinie juz zmierzylem spadek. Ale udalo sie odpalic moto. Na 1.1k obrotow mialem 17.5V, przy wlaczonych swiatlach mialem 16.9V przy 3/4k obrotw tez 17V z hakiem.
Potwierdza to ze regulator padl? Czy szukac czegos jeszcze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
![]() Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
|
![]()
Podepne sie pod temat.., na 5 biegu przy 2000-2500 obr. pojawia sie szarpanie, czy to norma w Afryce? (ponizej i powyzej jest raczej ok)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
PS. czy na pewno poniżej 2000 obrotów jest ok na 5 biegu?
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
![]() Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
|
![]() Cytat:
Stad pytanie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
![]() |
![]() Cytat:
Cytat:
Natalia sprawdziłem sobie dzisiaj jadąc z pracy... choć nigdy tak nie jeżdżę. Wniosek - nie rób tak, nie jedź na 5 biegu z obrotami 2000 lub niższymi. Bardzo niszczysz skrzynie biegów, układ korbowo-tłokowy, łańcuch, zębatkę, wałek - to wszystko bardzo dostaje po tyłku jeżeli na 5 chciałabyś przyspieszyć ... wtedy jest ok 37 km/h i 5 bieg. Nie rób tak radzę. Pomijając, że nawet "czuciowo" i bez zrozumienia mechanizmów silnikowych ciężko tak jechać to wyższe obroty bardziej służą silnikowi - smarowanie lepsze, dynamika, moment obrotowy jest wyżej, łatwiej przyspiesza, stopa korby tak nie wali w wał, łańcuch nie jest szarpany maksymalnie itd itp...
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Krosno Odrzańskie
Posty: 116
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 23 godz 29 min 17 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie wkreca się na obroty | Mariusz-007 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 19.04.2018 14:48 |
Szarpanie łańcuchem | mihoo | Regularne czynności serwisowe | 8 | 09.07.2017 11:46 |
wysokość, a obroty | Wójcik | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 19.03.2014 19:44 |
Nie wchodzi w obroty | Szycha8 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 21.10.2012 19:58 |
Obroty a ładowanie | Michal | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 03.11.2010 23:35 |