Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.05.2009, 12:49   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,825
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 11 min 39 s
Domyślnie

Pracowałem na hamowni parę lat takiej prawdziwej stacjonarnej. Tam zabawa z samym silnikiem miała by sens i dokładny wynik. Ja sam mam mieszane uczucia co do wydruku i dokładności takiej hamowni Widziałem tu wydruki
http://africatwin.com.pl/showpost.ph...9&postcount=10
przypominały mi pomiar ciśnienia w cylindrach na dodatek bardzo niedokładny.
Dla mnie wydatek 400PLN za taką usługę ...........wolałbym za te 400 zeta spędzić wieczór z młodymi orientalnymi dziewczynami

Moja rada sam popróbuj ustawień (skrajnych) potem wybierz te które w twoim odczuciu są najlepsze, a prywatnie powiem ci tak: daj sobie spokój z tymi dyno jety-tami to jest AT nie plastik Bardziej się AT ucieszy jak kupisz jej coś pożyteczniejszego
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.