|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę.
Stawiam więc że sie sam aku rozładował. |
|
|
|
#2 |
![]() |
Popularne przetwornice 12/5V USB nie podłączone przez przekaźnik, pobierają minimalny prąd w sposób ciągły i rozładowują akku niestety. Wszystkie dodatkowe odbiorniki przez przekaźnik albo po obwodach załączanych stacyjką, inaczej akku umiera.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
To muszę przepiąć, żeby szła po kluczyku w takim razie. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 365
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
Cytat:
Jeżeli komuś w miesiąc znikły prądy w CRFie to wypadłoby sprawdzić wszystkie swoje halogeny / usb / manetki / gpsy itp, bo raczej tak nie powinno być -> głosuję za diagnozą Kisiela. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Białystok
Posty: 27
Motocykl: CRF1000L DCT
Online: 5 dni 17 min 10 s
|
Mam podobny problem z DCT.
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła. Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku. Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane. Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu. |
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 3 godz 24 min 14 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|