![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Jeśli masz gniazdo zapalniczki to możesz przewód wychodzący ze stacji dokującej (ten który chciałeś do aku podpinać) uciąć i na końcówce zamontować wtyk zapalniczkowy. Taki
Musisz tylko obczaić który kabelek jest na zasilanie. Wtedy końcówkę wpinasz w gniazdo zapalniczki i uchwyt z ładowaniem działa (tak mam u siebie). Jak chcesz zrobić tak jak w Hondzie, zdejmujesz plastiki pod którymi znajduje się kostka. ![]() Wtedy wpinasz zasilanie w tą kostkę za pomocą odpowiedniej wtyczki, którą trzeba dokupić. Zdjęcie plastików dla wprawionych rączek to kilkanaście minut. Dla laika dłużej. How to poniżej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
![]() Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
![]() Cytat:
![]() napięcie wyjściowe mam 4,9 - 5,5 V i takie napięcie musi iść na piny przy stacji dokujące. Czy takie samo będę miał jak obetnę wyżej pokazane na zdjęciu bezpiecznik i kwadranowe urządzonko (nie wiem jak to nazwać)? Boję się, że jak obetnę kabel pójdzie do nawigacji zbyt duże napięcie i trafi ją szlak. Cytat:
Która to kostka - biała czy czarna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: mototravel.pl
Posty: 62
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 10 godz 39 min 25 s
|
![]() Cytat:
Masz super kabelek. Kup kostkę motocyklową 6 PIN i wepnij się pod kostkę pod siedzeniem. Wydasz 5 zł na kostkę i szybszej metody już nie znajdziesz. Pozostaje kabelek przeciągnąć do kierownicy. Nie trzeba rozbierać pół motocykla i kombinować przy akumulatorze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
![]() Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
![]()
Wczoraj wróciłem z ASO Hondy, gdzie dokonałem przeglądu serwisowego po 1000 km no i podłączenia kabla zasilającego nawigację. Moto nowe, więc nie chciałem w nim nic grzebać, żeby mi potem ktoś nie wypowiedział warunków gwarancji w razie czegoś tam....
Kostka, o której wspomniano wcześniej - patrz zdjęcie u góry - znajdująca się pod reflektorem, niestety to nie ta kostka. Tamta serwisowa znajduje się gdzieś w okolicy kanapy i żeby z niej wyprowadzić kabel zasilający do nawi musieli rozebrać pół motocykla, widziałem jak go rozbebeszyli. Akcja trwała 2 godziny, żeby podłączyć ten zasrany kabelek. Pomyślunek konstruktorów gody podziwu - ja bym tą kostkę umieścił gdzieś w środku silnika, żeby trzeba było rozebrać z pół silnika, ściągnąć cały bak, odkręcić przednią zwiechę, kierownicę i tylne koło. Co za półmózg to robił ![]() ![]() ![]() Durna kostka powinna być pod siedzeniem, a nie schowana w czarnej doodpie. Akcja kosztowała mnie 350zł..... ![]() ![]() ![]() Najważniejsze, że mam już to za sobą i wszystko działa..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
Od zawsze unikam ASO jak ognia ale to już wyjątkowy objaw skrajnej głupoty i naciągactwa. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin Zumo 350 | gdziala | Hardware | 20 | 20.08.2013 11:26 |
Garmin Zumo 400 GP | HRABIA z Krosna | Hardware | 31 | 03.01.2010 21:51 |