|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 302
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 23 godz 30 min 30 s
|
![]()
To jeszcze ja dołożę swoje 3 grosze do tematu NAT vs KTM...
byłem w piątek na podstawowym przeglądzie z Afryką, przejrzeli wszystko i stwierdzili tylko żebym za jakieś 4tyś. pomyślało wymianie klocków na tyle, cała reszta oki. Podczas wypychania moto z serwisu zagadałem już tak na luzie gościa który tam pracuje, z czym mają najczęściej robotę przy NAT. Odparł że z padającymi manetkami. Powiedziałem, że o tym już czytałem na forum, ja ich nie mam, ale co jeszcze... odparł, że nic więcej, ale (tu ściszył głos) "z tamtymi to mamy roboty" i wskazał głową na hale ktm-ów. W tym momencie rozmowa się ucięła, bo kierownik przechodził ;-) Stało tam parę rozebranych motocykli, a w dziale Hondy tylko jedna NAT- jak się dowiedziałem na sprawdzeniu zaworów. Żaden to dowód i zero konkretów-to wiem, ale chłopak poprawił mi humor tego dnia po tym jak już zaczynałem żałować swojego zakupu , po lekturze kilku wątków na forum :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Tu nie ma co zalowac i sugerowac sie zbytnio tym ze komus cos sie stalo a innemu nie. Przypomniales mi grzane manetki a swojego czasu bylo hucznie tu o nich. Bubel z paroma wyjatkami. W 1190 nie mialem z nimi problemow a grzaly jak glupie. Oby każdy kto kupi NAT byl zadowolony ale trzymajmy sie faktow ze tak roxowo nie jest.
|
![]() |
![]() |