|
|
|
|
#1 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,938
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 27 min 8 s
|
Też byłem ale niespecjalnie złapała mnie za serce, za to byłem zaskoczony pozytywną reakcją żony, jako okupującej tylną część fotela
![]() Zaskoczyły mnie natomiast negatywnie rozwiązania techniczne, takie niezbyt pasujące do filozofii kaizen, no chyba że zapatrzono się tylko w jeden aspekt, redukcja kosztów.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Ja mialem dosyc ciaglego walenia kaskiem w kask przy kazdorazowej redukcji.Nie potrzebowalem dynamitu pod tylkiem.W gre wchodzila jeszcze VFR1200 bo tez miala DCT ale Afryka fajniej mi sie jezdzilo.Faktycznie nie mozna jej porownywac do modeli Lc8 zwlaszcza 1190,ale kazdy ma swoje oczekiwania.100KM to wystarczy do turystyki a DCT jeszcze bardziej ja uprzyjemnia.Tak wiec dopoki Honda nie wypusci nastepcy Crosstourera to Afryka ma u mnie miejsce w garazu pomimo srubek,plastikow,rdzy i czego tam jeszcze.Wszystko powymieniam lub przymkne oko i tyle w temacie
.To nie zmienia mojego zdania ze jest bublowata,ale fajnie mi sie nia jezdzi.Za 2 tyg bede w Portugalii na 1300km tripie jadac manualem.Wtedy sie okaze czy DCT jest tak zle
|
|
|
|