|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
A ja mysle ze albo 1090 do tutystyki-teren albo 1290 do turystyki bardzo szeroko pojetej. 1190 jest taki jakis ....moze dlatego go wycofali.Czysta spekulacja,fajnie mi sie nim jezdzilo
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Nie ma prawie różnić w jeździe między 1190R a 1290R bardziej stylistyka i marketing. Największą zmiana jest uspokojenie silnika przy niskich obrotach. 1190R ż pełnym zbiornikiem waży 235kg (24L na pokładzie) myślę że to zajebisty wynik.
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Nysa/Reykjavik
Posty: 403
Motocykl: CRF1000
Online: 3 miesiące 1 tydzień 12 godz 9 min 33 s
|
Myku Ty lisia mordo ,masz w garazu Honde i 2 BMW a pleciesz herezje,ze KTM najlepszy
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Bo tak jest.Nie zebym sie upieral ale majac 990 i 1190 nigdy nic nie bylo.Zadne srubki,plastiki,szprychy czy zawias.Tak jak gdzies Mada napisal,duze Katy sa fantastycznie wykonane.A co do roznicy 1190 do 1290 to juz w modelu 1290Super Enduro rozpisywano sie,ze ma mocniejszy dol i spokojniej chodzi.Tylko ten zawias 19-18....Za to 1290R mmmm
![]() ![]() ,Tak czy siak,duzy Kat jest fajny.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
e tam, duże ktm może nie śrubki ale mają problemy z pasowaniem elemetów i plastików, np airbox nieszczelność problem w 1190 i podobnych co wymaga przeróbki
wiec jak pisałem, zostaje nam suzuki albo harley ![]() https://www.youtube.com/watch?v=8omrGs_LZEE żenada, że taka firma nie umie dokładnie cos zrobic w miejscu dosć istotnym. |
|
|
|
#6 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
|
|
|