|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
Cytat:
wydaje się też, że z mocowaniem GPS centralnie będzie trudniej, ale to może złudzenie apteczne. 2018-honda-africa-twin-adventure-sports.jpg oraz akcesoryjne "hamulce aerodynamiczne" hamulecAerodynamiczny.JPG 2018-honda-.jpg
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 07.11.2017 o 16:28 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Ale zegarka w trybie 24-godzinnym nadal nie ma
![]() A może mi ktoś mądrzejszy wytłumaczyć, co to jest P i EB na tivilizorku?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
czyli będą 3 tryby (Tour, Urban i Gravel) zarządzania mocą (P) i hamowaniem silnikiem (EB) zdefiniowane przez Hondę i czwarty dowolnie ustawiany przez użytkownika. Z tego co piszą, to wszystko można wymiksować razem z teraz już 6cio stopniową kontrolą trakcji. Ło kurde, jakby motury mialy swój Nürburgring, to ciekawe ile by się dało przy zabawie z powyższymi trybami urwać setnych na kółku
|
|
|
|
|