|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Sprawe pojemnosci baku pomijam bo to tylko nasza wina jesli w Europie zabraknie nam paliwa.Ale rozumiem co masz na mysli.W Czelendzu mam 25L i mam komfort psychiczny choc musze sie zmuszac nie tankujac zeby zapalila sie rezerwa.Plyte SW Motech cielem pod dolny gmol ale wyszlo super,jak orginal,hehe..Tylko ten tyl bym zmienil....Ale moze jakis magik w Polsce pomoze mi i juz chyba wiem gdzie pukac.Gosc robil mi Cegle i zna temat giecia i spawania zeby pasowalo.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
O! To bardzo ważna dla mnie informacja! W takim razie też kupię Motecha i poproszę Cię o zrobienie dokładnych zdjęć cięcia płyty. Sam ciąłeś? To może się kiedyś do Ciebie przejadę?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Spoko.Na fejsie mam bana na miesiac,ale na Whatsap moge ci podeslac kilka fot.Mam dol Outbeck Motortech i jestem bardziej niz zadowolony.Ta nowa plyta jest pajna ale bez przesady...Ale i tak ta wersja Sport podoba mi sie
|
|
|
|