Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2017, 15:43   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

hej

niestety w puszce juz nie znajde miejsca na kolejny slot bezpiecznika, ktory wymaga 15x5mm. zalozenie bylo takie ze bezpiecznik glowny i bezpiecznik sterujacy beda na zewnatrz tak, zeby maksymalnie zmniejszyc obudowe co ulatwi jej montaz w okolicach czachy/zbiornika. zawsze mozesz zalozyc obudowe MINI na kabel zaraz obok puszki na zolto/zielony

ewentualnie trzeba przeanalizowac schemat CRF i zobaczyc ktory bezpiecznik zabezpiecza wyjscie na akcesoria ktore jest pod siedzeniem. bo napewno taki bezpiecznik jest. jezeli tak to nie ma sensu go dublowac i kabel zolto/zielony moze pozostac bez dodatkowego bezpiecznika.

wiesz gdzie w CRF masz wyjscie na akcesoria?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg high_res_480259.jpg (119.3 KB, 26 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.10.2017, 01:06   #2
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post

ewentualnie trzeba przeanalizowac schemat CRF i zobaczyc ktory bezpiecznik zabezpiecza wyjscie na akcesoria ktore jest pod siedzeniem. bo napewno taki bezpiecznik jest. jezeli tak to nie ma sensu go dublowac i kabel zolto/zielony moze pozostac bez dodatkowego bezpiecznika.
Wedle serwisówki NAT, tylne 6-pinowe złącze akcesoryjne pod siedzeniem pasażera ma oba 12V po bezpiecznikach:
12V po stacyjce idzie przez beziecznik 10A (OP) a stałe 12V idzie przez bezpiecznik 7,5A(CLOCK TURN).
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Clipboard02.jpg (57.5 KB, 36 wyświetleń)
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.10.2017, 11:16   #3
greszczyn


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
greszczyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 8 godz 29 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post
Wedle serwisówki NAT, tylne 6-pinowe złącze akcesoryjne pod siedzeniem pasażera ma oba 12V po bezpiecznikach:
12V po stacyjce idzie przez beziecznik 10A (OP) a stałe 12V idzie przez bezpiecznik 7,5A(CLOCK TURN).
Dzięki Radarman !
Myślę ,że innym też się przyda .
greszczyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączanie USB/zapalniczki w gniazdo w czaszy StrzeLuk NAT - Warsztat 15 26.11.2018 20:47
Brak prądu. Rd 07a Harnaś Układ elektryczny i zapłonowy 15 16.08.2016 07:49
Brak prądu Patryj Układ elektryczny i zapłonowy 2 22.05.2016 22:56
Brak prądu fazi Układ elektryczny i zapłonowy 11 01.09.2014 22:29
podłączanie "przez stacyjkę" Ronin Układ elektryczny i zapłonowy 23 23.06.2009 18:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.