|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 1 min 55 s
|
Cytat:
W CRF też można napisać, że jak w zakręcie wywali olej z zawiasu a ten dostanie się pod tylne koło to skończy to się źle... prawda? nie atakuję CRF jako motocykla ale robienie zawiasu co rok czy dwa lata... może z perspektywy osoby użytkującej enduraki to normalka ale z turystycznego podejścia to nie do przyjęcia. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 13.09.2017 o 19:38 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s
|
Cytat:
Na przykład przy takim laniu jak u mnie , to idzie na zacisk i na tarczę , a więc samoistnie prawie nie mamy hamulców . Nie wiem ,czy przednich klocków także nie trzeba będzie wymienić . Wiem teraz jedno ,że trzeba będzie regularnie czyścić lagi z brudu i zaglądać do nich tak często, jak do łańcucha , a Honda w instrukcji obsługi , oraz w książce serwisowej powinna wpisać ,że lagi w CRF 1000 wymagają .... specjalnej troski .Uszczelniacze SKF dotarły ,SealDoktor również , więc będziemy działać .
|
|
|
|
|