|
|
|
|
#1 |
![]() |
UWAGA STARY PATENT: Jak się leje i jest problem to można spróbować /skoro się to często zdarza w NAT/ wozić ze sobą kawałek kliszy fotograficznej i wetknąć ją za uszczelniacz i objechać naokoło parę razy wygrzebując co tam mogło zostać wciśnięte.
Może jeśli tak sie dzieje często to o jakichś SZCZELNYCH skarpetach warto pomyśleć ?m p.s. widzę, że Madafakier mnie uprzedził bo pisaliśmy razem ale ja do was z harcerskim patentem a on zepsuty juz wielkim światem chce Was naciągnąć na dutki
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s
|
Cytat:
No chyba ,że cały olej już dawno spierd...ił . ![]() Edit: Nie dawało mi to spokoju , więc jeszcze raz zajrzałem do uszczelniaczy . Ściągnąłem w dół pierwsze zbierające syf i przeczyściłem je :0 Gnój i ścierniwo z błota , następnie przy pomocy grubej tzw. (trytytki ,opaski do kabli ),czy jak tam zwał samą końcówką (jeżeli można to tak nazwać) objechałem w koło uszczelniacze olejowe .... i wtedy wylał się czarny olej + jakieś masło zostało na trytytce . Po tym zabiegu, kilkakrotnie naciskałem przedni widelec i nic na razie nie leci . Tak że, do częstych czynności serwisowych ( w przypadku jazdy poza czarnym ) trzeba dopisać kontrolę i czyszczenie uszczelniaczy ... a nawet ich wymianę . Pozdro. Ostatnio edytowane przez greszczyn : 12.09.2017 o 23:29 |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
Cytat:
? generalnie kolor oleju przy wymianie świadczy o stanie zawieszenia w motocyklach które znam od nowości przy wymianie oleju co 2 lata zawsze był czysty przebiegi w okolicy 20.000 - 30.000km, natomiast gdy był już ciemny rozbieraliśmy zawias całkowicie nawet gdy nic nie ciekło i zazwyczaj panewki ślizgowe miały już oznaki lekkiego przetarcia teflonu i powodowały przyśpieszone zużycie części aluminiowej goleni (co daje właśnie ten ciemny kolor). W moim R1200GS wymieniałem uszczelniacze coś ok. 95.000km i olej był czysty!nie wiem o co chodzi w CRF ale jak uszczelniacze padają po kilkuset km szutrów to chyba kogoś pogięło z HONDY. to do czego jest ten motocykl? Ostatnio edytowane przez mdxmd : 13.09.2017 o 05:19 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
zawsze lepiej tak.niż tak ![]() To powyżej to jak mówi komunikat beemwe górna część przedniego zawieszenia może odseparować się od górnej półki zawieszenia. Jak widać się separuje .Idąc Twoim tokiem rozumowania to do czego jest ten motocykl? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
dawno nie aktualna sprawa, co do CRF to z mojej perspektywy zbyt dużo wymaga uwagi jak na nowy motocykl z przebiegiem 15-20.000km
|
|
|
|