Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.08.2017, 08:36   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,739
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 38 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Właściwy kolor świecy osiągniesz dopiero po kilkuset km
Franz nie opowiadaj pierdół - wystarczy 5km normalnej jazdy, bez korków.

Co ważne: jeśli chcesz konkretnie ocenić wygląd świecy gasisz moto najdalej zaraz po zatrzymaniu się - żadnej pracy na wolnych obrotach.
Do oceny mieszanki przy zmianie dysz i konkretnym dłubaniu w układzie dolotu/zasilania/wydechu powinno się stosować NOWĄ świecę.
Dobrze jest ustalic odcinek testowy i za każdym razem przejeżdżać do testu ten sam odcinek w taki sam sposób pamiętając o tym aby gasić silnik po najdłuższym okresie obciążenia - w najgorętszym momencie pracy, czyli np. po długiej prostej. Wciskasz sprzęgło i gasisz silnik - to da Ci miarodajny wynik za każdym razem.

Powodzenia.
m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.