![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Franz nie opowiadaj pierdół - wystarczy 5km normalnej jazdy, bez korków.
Co ważne: jeśli chcesz konkretnie ocenić wygląd świecy gasisz moto najdalej zaraz po zatrzymaniu się - żadnej pracy na wolnych obrotach. Do oceny mieszanki przy zmianie dysz i konkretnym dłubaniu w układzie dolotu/zasilania/wydechu powinno się stosować NOWĄ świecę. Dobrze jest ustalic odcinek testowy i za każdym razem przejeżdżać do testu ten sam odcinek w taki sam sposób pamiętając o tym aby gasić silnik po najdłuższym okresie obciążenia - w najgorętszym momencie pracy, czyli np. po długiej prostej. Wciskasz sprzęgło i gasisz silnik - to da Ci miarodajny wynik za każdym razem. Powodzenia. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 18:52 |