![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Aby gumowe były i kierownika nie zabiły
![]() Sent from my SM-G903F using Tapatalk
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Miasto: Kraków
Posty: 15
Motocykl: CRF1000 & XV1900S
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 1 godz 19 min 38 s
|
![]()
motozy po przebiegu ok 5500:
front.jpg rear.jpg To moje pierwsze w życiu dualowe oponki, więc trudno mi cokolwiek o nich powiedzieć i porównać. Porównanie do dunlopów przecież nie ma najmniejszego sensu.... - pierwsze wrażenie: na sfrezowanym asfalcie motor tańczy (już się nauczyłem, że trzeba wolniej niż zwykle) - poza czarnym: rewelacja... (tylko umiejętności jeszcze brak) Zaskoczyło mnie, że przód szybciej poleciał niż tył. Dodatkowo nie wiem dlaczego złapałem 2 kapcie (na asfalcie) w przeciągu ostatniego tygodnia (1000km) mimo braku zauważalnej przyczyny (typu gwóźdź w oponie). W praktyce okazało się też, że nie umiem załatać dętki, szybko puszczały moje łatki. Dzisiaj z uśmiechem na gębie zmieniłem przód... ![]() |
![]() |
![]() |