|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Mi DCT zablokowała się w zeszłym roku przy 1500 km przebiegu. Podczas jazdy autostradą moto zgasło i skrzynia na 5 biegu nie pozwalała na uruchomienie. Jest taki przypadek na ADV opisany z filmikiem. Siłownik próbował zmienić bieg, zbił do 3 i nic. Dopiero pchnąłem moto do przody jakiś 20 cm i się odblokował. Pewnie czujnik zmienił położenie. W serwisie wyskoczył błąd, skasowali i po wszystkim. Później przy około 5 tyś. wystąpiło raz ale po wyłączeniu zapłonu i włączeniu odpalił. Od tego czasu nic jej nie jest, poza tym że jak jest zimny to dziwny pisk na biegach nieparzystych jest. Rozgrzeje się i znika. Mam przegląd niedługo to się okaże.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Proponuje pojechac na dzien,dwa w Piemont na kamienie . Trasy do 3tys.metrow i dosyc strome podlazdy i zjazdy. Wlasnie z Qrczaqiem wrocilismy i jeszcze nie wypakowalismy sie. Popatrzciejak dct sobie radzą i przestancie pierd....ć, tak za przeproszeniem .
![]() |
![]() |
![]() |