|
|
|
|
#1 |
![]() |
No dobra chce zablokować tylne koło hamulcem na lużnym i co na to dtc?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Co rozumiesz przez pojęcie "na luźnym "
N-ki nie wrzucisz w czasie jazdy, możesz tylko odpuścić całkowicie gaz do zera, wówczas powstaje luźne koło. ale nie jest to bieg jałowy- tylko rozpięte koło od skrzyni. |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 19 min 11 s
|
Myślę że chodziło o luźne podłoże. Ja ostatnio jechałem z trzema kuframi plus pasażer . Dość duży kąt nachylenia na szutrze z kamieniami . Jedynka plus tylny hamulec . Bez uslizgu tylnego koła i minimalnego zdławienia silnika. Dla mnie pełen komfort
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Muszę znaleźć ten artykuł, który czytałem na temat zachowania się DCT i blokowania koła.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Coś mi tu nie pasuje. Jak stoisz na biegu i nie dodajesz gazu , to możesz moto przepychać przód i tył, więc nie wiem jak to niby nie jest rozpięte ? Gdyby tak było, to chyba motek stałby jak wryty , prawda ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Podczas jazdy - to miałem na myśli.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|