Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.07.2017, 14:24   #1
siwy
 
siwy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,503
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 2 tygodni 2 dni 21 godz 37 min 53 s
Domyślnie

A wrażenia praktyczne ? Jazda w trasie, po mieście, w terenie ? Spalanie takie samo czy inne ? Niskie/wysokie temperatury otoczenia czy mają wpływ na pracę dct ? Da się tym na koło postawić ? Wybieram się na jazdę testową afryką z dct, sam jestem ciekaw.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.07.2017, 15:01   #2
Wujek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 140
Motocykl: CRF1000D, T7
Przebieg: 70000
Wujek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 34 min 32 s
Domyślnie

Po wyłączeniu kontroli trakcji idzie na koło bez problemu.
Wujek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.07.2017, 15:29   #3
colles


Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
colles jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 44 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Wujek Zobacz post
Po wyłączeniu kontroli trakcji idzie na koło bez problemu.
Sam się o tym przekonałem więc lepiej ostrożnie z manetką po wyłączeniu kontroli trakcji ) spalanie wg. danych Hondy niższe przy dct .
colles jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.