Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Suzuki

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.06.2017, 21:40   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,847
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 8 godz 4 min 48 s
Domyślnie

Dziwne te pierwsze odpalanie
Przekręcasz kluczyk. Coś tam zaterkotało zaszumiało i zapalił jakby wczoraj był używany, a od 20 marca nie ruszany. Żadnego kręcenia, pchania, kopania itp Gdzie te czasy.....

Cytat:
Automatyczne zapalanie świateł jest już chyba obowiązkowe w większości nowych motocykli
W tym motocyklu jest aku tylko 10Ah mniej niż w AT! Chciałbym sobie po przekręceniu stacyjki posprawdzać światła coś zdiagnozować - pomierzyć i te światła mijania (55W) są potrzebne jak ..... Kilka takich włączeń i może się okazać, że rozrusznik zrobi be.

Cytat:
Mnie z kolei denerwuje czujnik rozłożenia stopki bocznej, który odcina zapłon. Jak się ten badziew zepsuje na jakimś zadupiu to nie pozwoli odpalić silnika.
No to wykrakałeś!!! Jedno kółko wokół domu i wróciłem na wymianę oleju. Po wymianie zagadał, ale jak chciałem jechać zbiesił się. Po wrzuceniu biegu silnik gaśnie. Ki czort chyba jedno cudo odpowiada za takie numery. Okazało się, że przyciąłem przy składaniu przewód od czujnika stopki Faktycznie gdyby nawet (pomijając mój błąd) padłby ten czujnik to zostaje pchanie , albo przyczepa.
Może i dobrze, że tak się stało, bo przerobiłem wiązkę do tego czujnika. Teraz ma "wtyczkę serwisową", którą w razie "W" wpinamy jedziemy dalej na "krótko"

Tak na marginesie czujnik w Larssonie kosztuje 441,30zł za $ chyba taniej!?
Na szczęście elementy elektroniczne do naprawy tego pudełka to złoty coś tam i trochę dłubaniny Myślałem, że tu zwykły microswitch siedzi, a tu panie nowe idzie.

Cytat:
Kazmir - szarpnij się na syntetyka, 5100 dupy nie urywa.
5100 to będzie płukanie. Potem zaleje czym lepszym. Nie wiem jak w innych, ale po wymianie oleju jest duże jebnięcie przy wbijaniu jedynki! Może ten typ tak ma nie wiem?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg P1130020.JPG (571.6 KB, 12 wyświetleń)
Typ pliku: jpg cz1.jpg (381.0 KB, 11 wyświetleń)
Typ pliku: jpg cz2.jpg (344.2 KB, 11 wyświetleń)
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.06.2017, 09:31   #2
Vee
BRAAP BRAAP
 
Vee's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: ZK
Posty: 160
Motocykl: DL650AL4; XT660z
Przebieg: rosnący
Vee jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 38 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
No to wykrakałeś!!!
Przepraszam.

Dobry pomysł z tym obejściem przełącznika. Jak się wpiąłeś w oryginalny kabel? Rozcinałeś, lutowałeś czy jakaś szybkozłączka? Jak zabezpieczyłeś przed syfem, bo to dość nieszczęśliwe miejsce.

Jak będziesz wstawiał wyłącznik świateł mijania to też poproszę o jakiś krótki opis.

A co do walnięcia przy wrzucaniu jedynki to Suzuki chyba tak już ma. W moim V-Stromie jest tak samo, niezależnie czy olej stary czy nowy.

Pozdro.
Vee jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.