![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,490
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 48 min 54 s
|
![]()
Kontynuując rozważania słuszności pakowania ciężkich blach z tysiaka do moto i innych takich postanowiłem podejść do problemu w sposób akademicki
![]() Zważyłem ciężkie podzespoły. Oryginalny tłumik: ![]() Wymieniony tłumik: ![]() Super osłona ![]() ![]() Zważyłem za pomocą specjalistycznych urządzeń wagę motocykla gotowego do jazdy tak jak go fabryka dała. Bak paliwa pełny. Wyszło 156kg Potem wymieniłem osłonę silnika, zmieniłem tłumik i dodałem bagażnik pod kosmetyczkę. Całość się prezentowała tak: ![]() A waga całości wraz z pełnym bakiem to: ![]() Teraz przynajmniej wiem ile waży moje moto ![]() |
![]() |
![]() |