Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.05.2017, 14:46   #1
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

A ila tego tam trzeba upchać? ;>
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 15:24   #2
adziad


Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Koszaolin
Posty: 1
Motocykl: xr400, nx650, cb450n
adziad jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 50 min 37 s
Domyślnie

No to złe wiadomości mi tu wypisujecie:/ Od zimy mam yss co prawda w dominatorze. Sprawuje się bardzo dobrze, a wpier$#l w terenie dostaje zacnie. Dam znać jak się posypie, bo wygląda na to, że nastąpi to do końca sezonu jak piszecie. Dajcie proszę jakieś info jak komuś uda się go zregenerować.

Wychodzi na to, że za koszt nowego yss 1400pln + koszt regeneracji, można kupić wilbersa... człowiek głupi oszczędza i się cały czas uczy:/
adziad jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 19:44   #3
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Krok bliżej celu.

Dziś udało mi się zakupić tulejkę ślizgową TUP1 14.12. Nie wiem czy ktoś kiedykolwiek wspominał o wymianie tego elementu, bo zazwyczaj wszędzie jest mowa o uszczelniaczach. Zwróciłem uwagę, że tłoczysko miało trochę luzu w tym dekielku, co służy do uszczelnienia amortyzatora. Potem było kilka pomiarów, guglowanie i okazało się, że to jest "zwykła" część dostępna w sklepie. Ta tulejka była wprasowana w dekiel amortyzatora. Stara tulejka musiała być już trochę wytarta i pozwalała na ruch tłoczyska w każdą stronę, a nie tylko w górę i w dół. Możliwe, że przez to na ścianki uszczelniacza działały siły, które nie powinny i przyczyniły się do jego przedwczesnej śmierci.

Wszystkie elementy nadal czekają na dokładniejsze czyszczenie, odrdzewianie tam gdzie trzeba itp. Tulejka na tłoczysku wydaje się mieć naprawdę minimalny luz. Tak wygląda dzisiejszy zakup, wart tyle co piwo
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20170509_192338.jpg (243.1 KB, 18 wyświetleń)
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.05.2017, 12:21   #4
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Mała aktualizacja.
Jeden uszczelniacz tłoczyska, ten który pękł nie jest dostępny do kupienia. Ale... są firmy które zajmują się dorabianiem uszczelniaczy . Dziś byłem w jednej takiej we Wrocku, która dorabia uszczelniacze do siłowników od 30 lat.

Co mnie zdziwiło to to, że facet powiedział, że PKS źle dobrał uszczelniacz. Może nie źle, ale jednak nie było to profesjonalne. Oczywiście średnice są ok, ale wysokość już nie. Wsadzony był uszczelniacz o wysokości 5mm, gdzie w gnieździe jest dużo miejsca. Teraz mam mieć dorobiony na 7,5mm. Nie są to moje słowa, tylko mówię to co mi powiedział facet z doświadczeniem. Dodam fakt, że wysokość uszczelniacza będzie teraz większa o 50%!

Uszczelniacz ma być gotowy na jutro (w 24h).


----------------------------------
Aktualizacja 31-05-2017

PKS napisał:
"Teraz doczytałem wątek i co do wymiaru uszczelki głównej to orginal ma 5 mm grubości i skoro tak ktoś mondrzejszy niż ja wymyśli to taki wymiar został zachowany."

Czyli PKS dorobił uszczelkę tak jak fabryka dała.
----------------------------------

Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 31.05.2017 o 10:00
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylni amor-czyli jak go wytargać marekw Rama, zawieszenia, napęd 104 20.06.2019 18:51
Tylni amor w trójce ltd454 Rama, zawieszenia, napęd 18 15.04.2013 19:55
Podrapany tylni amor ramires Rama, zawieszenia, napęd 6 26.08.2008 00:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.