![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
A ila tego tam trzeba upchać? ;>
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Koszaolin
Posty: 1
Motocykl: xr400, nx650, cb450n
![]() Online: 6 godz 50 min 37 s
|
![]()
No to złe wiadomości mi tu wypisujecie:/ Od zimy mam yss co prawda w dominatorze. Sprawuje się bardzo dobrze, a wpier$#l w terenie dostaje zacnie. Dam znać jak się posypie, bo wygląda na to, że nastąpi to do końca sezonu jak piszecie. Dajcie proszę jakieś info jak komuś uda się go zregenerować.
Wychodzi na to, że za koszt nowego yss 1400pln + koszt regeneracji, można kupić wilbersa... człowiek głupi oszczędza i się cały czas uczy:/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Krok bliżej celu.
Dziś udało mi się zakupić tulejkę ślizgową TUP1 14.12. Nie wiem czy ktoś kiedykolwiek wspominał o wymianie tego elementu, bo zazwyczaj wszędzie jest mowa o uszczelniaczach. Zwróciłem uwagę, że tłoczysko miało trochę luzu w tym dekielku, co służy do uszczelnienia amortyzatora. Potem było kilka pomiarów, guglowanie i okazało się, że to jest "zwykła" część dostępna w sklepie. Ta tulejka była wprasowana w dekiel amortyzatora. Stara tulejka musiała być już trochę wytarta i pozwalała na ruch tłoczyska w każdą stronę, a nie tylko w górę i w dół. Możliwe, że przez to na ścianki uszczelniacza działały siły, które nie powinny i przyczyniły się do jego przedwczesnej śmierci. Wszystkie elementy nadal czekają na dokładniejsze czyszczenie, odrdzewianie tam gdzie trzeba itp. Tulejka na tłoczysku wydaje się mieć naprawdę minimalny luz. Tak wygląda dzisiejszy zakup, wart tyle co piwo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Mała aktualizacja.
Jeden uszczelniacz tłoczyska, ten który pękł nie jest dostępny do kupienia. Ale... są firmy które zajmują się dorabianiem uszczelniaczy ![]() Co mnie zdziwiło to to, że facet powiedział, że PKS źle dobrał uszczelniacz. Może nie źle, ale jednak nie było to profesjonalne. Oczywiście średnice są ok, ale wysokość już nie. Wsadzony był uszczelniacz o wysokości 5mm, gdzie w gnieździe jest dużo miejsca. Teraz mam mieć dorobiony na 7,5mm. Nie są to moje słowa, tylko mówię to co mi powiedział facet z doświadczeniem. Dodam fakt, że wysokość uszczelniacza będzie teraz większa o 50%! Uszczelniacz ma być gotowy na jutro (w 24h). ---------------------------------- Aktualizacja 31-05-2017 PKS napisał: "Teraz doczytałem wątek i co do wymiaru uszczelki głównej to orginal ma 5 mm grubości i skoro tak ktoś mondrzejszy niż ja wymyśli to taki wymiar został zachowany." Czyli PKS dorobił uszczelkę tak jak fabryka dała. ---------------------------------- Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 31.05.2017 o 10:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylni amor-czyli jak go wytargać | marekw | Rama, zawieszenia, napęd | 104 | 20.06.2019 18:51 |
Tylni amor w trójce | ltd454 | Rama, zawieszenia, napęd | 18 | 15.04.2013 19:55 |
Podrapany tylni amor | ramires | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 26.08.2008 00:52 |