Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.03.2017, 22:13   #1
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,539
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 9 godz 1 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cezarus Zobacz post
Mariusz poczytaj ten artykuł może Ci się bardziej rozjaśni : http://www.szrama.pl/oferta-cennik/r...oszy-sprzegla/
To jest jedna z tych firm , które rozgryzły problem.
Rozgryzły albo i nie. Albo na tyle rozgryzły że hondy nie robią.
Ich odpowiedź w tej sprawie sprzed kilku miesięcy:
witam.
niestety nie pomoge w naprawie kosza w tej marce..
dawno temu juz zrezygnowalem z naprawy koszy sprzegla marki Honda.
jest kilka rzeczy w tych sprzeglach nie do przeskoczenia..
co do halasow ktore sa po wcisnieciu to zazwyczaj nie jest to nic groznego ale wiadomo jak w kazdym przypadku trzeba to sprawdzic by pewnosc byla calkowita
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2017, 01:18   #2
mariusz1984_katowice


Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
mariusz1984_katowice jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 godz 31 min 28 s
Domyślnie

Czesc,

Rzeczywiscie temat troche nie do konca trafiony na forum AT - ale na pewno warto poszukac rady i tutaj - przy okazji moze wywiazac sie ciekawa dyskusja ktora i wam w czyms pomoze.

Tulejke mam juz zakupiona ... ale jej wymiary sa dokladnie takie same jak tej starej.

@Kazmir - wydaje mi sie (to tylko teoria) ze kiedy wcisniemy klamke sprzegla to tloczek dociska lozysko oporowe i kosz ma juz dwa punkty podparcia ... jeden zuzyty (lozysko slizgowe lub igielkowe), drugi dobry (lozysko oporowe),

@Mallory/Marcin - pewnie warto rozroznic kilka symptomow zuzytego sprzegla: a) metaliczne dudnienie ... kosz ma luz na tulejce lub jest zle wywazony (bycmoze rowniez przez nierowny docisk sprezyn), b) rzezenie - bycmoze lozysko oporowe, c) grzechotanie - luzne sprezyny lub zdecentrowany kosz, d) uslizgi, przeskoki - moze zuzyte tarcze lub sprezyny dociskowe.

Ktos kiedys powiedzial zeby sobie dac z tym spokoj i ... pewnie mial racje - ja na pewno bym tak zrobil gdyby moj kosz grzechotal.

Temat byl juz oczywiscie walkowany na forum TA (http://forum.transalpclub.pl/viewtop...?f=102&t=20208) - rozmawialem nawet z Damianem ktory dorobil sobie takie lozysko - ale ciezko byloby to zorganizowac, dlatego musze poszukac tokarza ktory podjalby sie takiej wymiany.

@Kazmir - prawda, Honda nie przewidziala wymiany samego lozyska (zupelnie niezrozumiale - poniewaz AT z starszych rocznikow maja lozysko igielkowe), problemem bedzie znalezc pasujace lozysko i odpowiednio je osadzic - dlatego warto poszukac kogos kto zna sie na temacie.

Mariusz
mariusz1984_katowice jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Plan B, czyli przed siebie na luzie kiub Trochę dalej 42 12.11.2008 01:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.