![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Pszczyna
Posty: 192
Motocykl: BMW R90/6
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 52 min 50 s
|
![]()
Taka ciekawostka odnośnie walki z tym j... gaźnikiem.
Wziąłem od kumpla xr (kupiona z forum), która ma założony tm40 i działa choć już ma nie złe luzy na przepustnicy. Mój znajomek mechanik przerzucił gaźnik do mojego moto i chodzi. Potem zaczął sukcesywnie przekładać części z jego gaźniora do mojego. Efekt jest taki, że co się dało przerzucił czyli praktycznie wszystko a moto dalej gaśnie!!!! What the fuck? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Erwin_Keta
Nie znam budowy tego gaźnika ani go na oczy nie widziałem ale tak na czystą logikę: 1. Jeżeli kumpel ma to samo moto z tym samym gaźnikiem i u niego wszystko działa to ok. 2. Jeżeli jego gaźnik tego samego typu działa w takiego samego typu motocyklu Twoim to też ok. Wyklucza to problem leżący po stronie Twojego silnika. Czyli jeszcze raz ok. 3. Jeżeli po przełożeniu klamotów z gaźnika kolegi do Twojego gaźnika moto gaśnie to nie ok. Żeby być na 100 % pewnym jak masz chęci i czas załóż swój gaźnik do motocykla kolegi i napisz jak będzie chodził. Obstawiam, że nie będzie ok. Możesz się dalej bawić i testować układ: korpus Twojego gażnika z klamotami gaźnika kolegi. Obojętnie na Twoim czy jego motocyklu. Liczbę kombinacji masz ograniczoną a do wiosny jeszcze kawałek czasu. Ale pewnie też nie będzie ok. Jeżeli tak będzie to wyślij Zbyszkowi browca - pierwszy podsunął Ci trop. |
![]() |
![]() |