![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
tak wyszlo ze ja zawsze uzywalem takich z gumka. nawet jak mialem mozliwosc podlaczenia wezyka to szybciej i wygodniej bylo z guma. te kupilem bo chinszczyzna pokazywala co chciala i sie rozleciala. co do kluczy wykreconych. po pierwsze sa nieco dluzsze i pozwalaja zadzialac na srube z wieksza sila. pozatym plaska powierzchnia nie wcina ci sie w reke tak jak krawedz w normalnym kluczu. naciskasz wierzchem dloni o plaszczyzne i pyk. a czy to konieczne w kazdym warsztacie. nie mam pojecia - mnie sie nimi bardzo wygodnie pracuje. i relatywnie nie sa drogie wg mnie.
na fotce sata i zwykly king tony.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |