Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.01.2017, 08:57   #1
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,070
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 4 godz 55 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał northb Zobacz post
Problem = kostka
No dokładnie.

Dzieju -Nie myślałem że zmiana malowania tak szybko zadziała. Taka karma

zmiana malowania wyszła na + a dokładnie na + 14.4 V

Dzieki Dubel - codzziennie sie uczymy czegos nowego .
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.01.2017, 09:58   #2
Fazmin


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Siedlce
Posty: 11
Motocykl: RD03
Fazmin jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 36 min 15 s
Domyślnie

12,5 v akumulator ?

trochę mało, kiedyś czytałem że od 12,6 poniżej zaczyna się zasiarczać. Co najmniej 12,8. Chyba że aku jest stary to już może nie trzymać jak należy.

Są w sumie prostowniki regenerujące ale czy to prawda kto wie.
np. Ctek 5.0.
Fazmin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.01.2017, 23:53   #3
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,070
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 4 godz 55 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Honda Zobacz post
12,5 v akumulator ?

trochę mało, kiedyś czytałem że od 12,6 poniżej zaczyna się zasiarczać. Co najmniej 12,8. Chyba że aku jest stary to już może nie trzymać jak należy.

Są w sumie prostowniki regenerujące ale czy to prawda kto wie.
np. Ctek 5.0.
Napięcie 12,5 bo ładowanie było słabe - na światłach i stopie wręcz poniżej 12v spadało na zapalonym silniku . Teraz jest prawidłowe . Dodatkowo aku osłabiło ustrojstwo co podłączyłem ostatnio pod aku - gniazdko zapalniczki do ładowania telefonu itp. Ma ono jeszcze oprócz standardowego 12v gniazdka zapalniczki , gniazdko USB juz pod zwykły kabel do ładowania . Nie podłanczałem przez stacyjke, bo wqrwia mnie jak musze włączać zapłon na postoju żeby mi się telefon ładował i uznałem że samo w sobie ma to pobór żaden .. no i byłem w błędzie bo okazuje sie że to gówienko , nawet jak niczego nie ładuje i jest zatkane pobiera jakies tam miliampery jednak . Pół biedy jak moto często jest palone , to wiadomo się doładuje , gorzej jak postoi z 2 tygodnie albo dłużej - zaczęło mi brakowac prądu na rozruch . Muszę to inaczej popodłanczać , uwzględniając jeszcze halogen 40 wat jako oświetlenie takie ofowe , załączane gdy orginalne nie świeci .
Szynszyl - nie gadaj WD40 sprawdza się u mnie dobrze zamiast pasty do butów Poważnie , Moje trapery jak umyte i sucze juz spsikuje wudekiem i mam fajny wygląd , nie przemakają i robie to 10 sekund , bez pastowania , czyli do czegoś tam sie nadaje
Co do ładowareczek z lidla cudownych , to ja tego nie uważam - uzywam prtostownika " normalnego" z pokrętłem i amperomierzem - niezawodny . A aku jak pada to się wymienia - nie wymienia sie przxeciez co sezon .
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.10.2017, 20:13   #4
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,070
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 4 godz 55 min 58 s
Domyślnie

Problem ładowania w mojej trójce powrócił .
Napięcie na żółtych kablach ok . Reszta kostek ok - przeczyszczona.
Ładowanie chwilami jest , ale częściej nie ma .
Regulator gorący jak sqr....syn .. Nie mam pomysłu co może być nie tak . Jak zapalę światła to na wolnych obrotach spada nawet do 11v a na wyższych już całe 12.6v Regulator wygląda na oryginalny jeszcze .
Co może być powodem ? Jakaś kostka gdzieś przy zegarach ?
Ewentualnie od którego transalpa by pasował regler

Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 13.10.2017 o 20:45
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.10.2017, 20:50   #5
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,993
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 22 godz 25 min 14 s
Domyślnie

Transalp 650- więcej lutowania i roboty z adaptacją.
Transalp 700- szybko i bezboleśnie. http://allegro.pl/transalp-700-09r-r...07323250.html#
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
Słabe światła. Skydiverek Układ elektryczny i zapłonowy 21 11.10.2011 13:58
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 03.11.2010 23:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.