Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.12.2016, 18:37   #1
tomas1


Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Rumia
Posty: 12
Motocykl: CRF1000
tomas1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 1 min 46 s
Domyślnie

Wałek w mojej Rd07 z 95 roku jest taki sam albo gorszy.Motocykl ma przejechane 40 tyś kilometrów, nigdy nie widział terenu i deszczowej pogody.Historia sprzętu jest mi znana od dnia zakupu - posiadam całą papierologie.Poprzedni właściciel (mój znajomy)dzisiaj ma 65 lat a używał tego motocykla tylko do niedzielnych przejażdżek.MOTOREK DZIEWICA.To powiedzcie mi dlaczego taki wałek. Fakt zebatki były różnych producentów .
Jakiś czas temu byłem na targach enduro w Stoneleigh w Englandowie i rozmawiałem z mechanikiem z firmy BOANO gość zakochany w afryczkach i zadałem pytanie o wałek , powiedział teorie że zdażały sie egzemplarze z takim walkiem jak u mnie i możliwe że część może pochodzić z wadliwej serii - nie jest to niestety pojedynczy przypadek.A wiec według moich obserwacji wynika że trudno określić przebieg na podstawie stanu wałka.Jedni nie robią z wałkiem nic i jest jak nowy inni dbają a wałek wylatany.
tomas1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.12.2016, 20:51   #2
teflon.
 
teflon.'s Avatar


Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Tarnowskie Góry
Posty: 35
Motocykl: RD07
teflon. jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 9 godz 29 min 22 s
Domyślnie

No właśnie. Kupiłem swoją 07 z 94' w tym roku z Niemcowni. Mam 4 TUV Niemieckie każdy na 2 lata na każdym wbity stan licznika. Daje to 8 latek. Hans robił ok 3 do 4 tyś na dwa lata. Stan wizualny tego motora jest bardzo fajny. Trza było zrobić gaźniki - bo jeździł na ssaniu. Spalanie miał pod 8 litra na sete i niemiłosiernie kopcił. Powodem były zgnite sprężyny w gaźnikach. Tak poza tym nie ma się do czego przyczepić tylko ten wałek ma luzy nawet na oryginale i musiałem wklejać. Jednak mam wątpliwości i wydaje mi się że jednak licznik się już przekręcił i ma o 100tk więcej patrząc na ten wielowpust.
teflon. jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszczelniacz wałka zdawczego? Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.03.2014 21:11
Zimmering wałka RD07 Kojot Silnik, sprzęgło, skrzynia 1 11.04.2013 10:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.