![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,105
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 20 godz 56 min 11 s
|
![]()
R2D2 i reszta...czy istnieje mozliwosc wymiany wypalonych stykow na nowe....zaznaczam, ze pompa chodzi ale styki wypalone sa pod katem 45 stopni każdy !!!!
jaki jest tego koszt ![]() To moja druga zapasowa tak na wszelki wypadek - oryginal....ta w moto wyglada jak nowa....jest tez MIKUNI ale poki co na połce wiec zapas jest nie waski ![]() YO |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 22 min 12 s
|
![]()
Same styki ciezko wymienic , trzeba by miec nowe styki i je zaprasowac w otworach .
A kontynyujac temat modyfikacji pompy zalaczam foty jak to zrobilem : tak wyglada styk gorny w mojej pompie ![]() a tak styk dolny ktorego z 1,5mm zostalo moze z 0,5mm albo mniej ![]() elektronika sterujaca elektromagnes , jest sterowana praktycznie juz niezyjacym stykiem , ale jak go jeszcze troche jest to uklad podziala dlugo. Bynajmniej powinien ![]() ![]() Po wykonaniu elektroniki musialem ja zamocowac i podlaczyc. To miejce w ktorym bedzie zamocowana elektronika ![]() podlaczanie przewodow ![]() Zamocowanie plytki i jej zalakierowanie , chroniace przed wilgocia ![]() Uklad dziala bardzo dobrze pompa przepracowala w czasie testow jakies 12 godzin caly czas pompujac paliwko z kanisterka i z powrotem . Trzeba jeszcze zrobic testy w motocyklu ale to juz jak wyjade z garazu a do tego czasu jeszcze troche roboty mnie czeka. A i jeszcze jedna wazna sprawa zawsze jak bedziecie rozbierali pompe to warto przesmarowac smarem elementy ruchome w miejscach ich mocowan. W mojej pompie bylo sucho i kupa rdzy . W miejscach gdzie wystepuje tarcie , elemety wykazuja slady zuzycia bo pracowaly na sucho. Ostatnio edytowane przez R2D2 : 27.03.2008 o 22:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Czy styki się wymienia, czy czyści, czy co ?
A jak wymienia to gdzie można dostać ?
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 22 min 12 s
|
![]()
samych stykow nie da sie dokupic , bynajmniej nie widzialem w sprzedazy.
jezeli styk jest "gruby" tzn jest go duzo mozna przeczyscic paieren sciernym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk okolice Przyjaźń
Posty: 105
Motocykl: RD04
Przebieg: wysoki
![]() Online: 2 tygodni 16 godz 10 min 33 s
|
![]()
Przy odrobinie wprawy lub chęci można taki zanikający styk "napawać" choć to
dumne słowo raczej nazwał bym to lut twardy z mosiądzu (działa ) choć ja zrobiłem ze srebra tech . (też działa) i wyprofilować płaszczyznę styku pilniczkiem zapolerować i nasmarować wazelinką tech o dziwo działa ![]() pozdrówki
__________________
PiotrVN ( 3City ) XRV 750 Africa Twin Discovery 2.5 Td5 Christian Centaur Chapter Poland N 54'21.175" E 18'40.690" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |