Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.11.2016, 17:15   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Moim zdamiem to nie problem TPS bo w cieple dni nie wystepuje. TPS informuje ECU na ile uchylona jest przepustnica i to wraz z danymi z czujnika cisnienia atmosferycznego i IAT oraz temperatury wody pozwala przewidziec ilosc powietrza dostajacego sie do cylindrow w suwie ssania. ECU w oparciu o te dane otwiera wtryskiwacz na dany czas bo cisnienie paliwa jest stale. Przy nizszej temperaturze mieszanka powinna byc bogatsza.

Gdyby TPS szwankowal bylyby problemy z paleniem rowniez na cieplo i z plynnym wzrostem obrotow, falowaniem itp. Tym czasem na cieplym mieszanka jest optymalna i silnik zapala.

Ponawiam pytanie o wolne na cieplym.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.11.2016, 16:27   #2
leebros
 
leebros's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 48
Motocykl: --*--
leebros jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 20 godz 27 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Ponawiam pytanie o wolne na cieplym.
Sprawdzę jak wrócę do Warszawy tj. w przyszłym tygodniu.
leebros jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.11.2016, 21:57   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

w motocyklu jest nie jeden czujnik wystarczy sprawdzić rano np. temperaturę silnika odczytaną z kompa i porównać np. ze wskazaniem na pulpicie lub z czujnikiem powietrza zasysanego do filtra nooo ale przecież Japończycy nie mogą dorobić się CAN, tylko pewnie będzie zabawa w woltomierze omomierze, (pewnie każdego rezystancja w danej temperaturze będzie inna dla zabawy) co więcej część jednostek wcale nie zapamiętuje historii błędów a jednie ten bieżący i tylko jeżeli on aktualnie występuje.

układ wtryskowy nowej AT jest bardzo prosty, jeżeli problem jest tylko gdy są niskie temperatury to jak w każdym innym motocyklu przyczyn może być wiele...
ale skoro motocykl jest na gwarancji... to i tak nic nie pogrzebiesz.

kiedyś miałem taki przypadek, że wystarczyło obniżyć obroty i moto już nie gasł a problem występował jak u Ciebie przy odpaleniu na zimno. Problemem może być nie tyle pozycja TPS jak wartość podciśnienia ssania w stosunku do ustawienia TPS/temperatury silnika/obrotów

jeszcze pytanie jaki masz zalany olej do silnika? (chodzi mi o klasę lepkości)

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.11.2016 o 22:22
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dusi ją na zimnym ozeh Uklad paliwowy i wydechowy 14 28.08.2016 09:32
Problem że startem tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 30.07.2015 12:53
Metaliczny strzał na zimnym KML Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 19.09.2011 13:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.