Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.11.2016, 18:42   #1
Gilu
 
Gilu's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Sep 2015
Miasto: Glisne
Posty: 982
Motocykl: RD03
Przebieg: posiada
Gilu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 godz 55 min 7 s
Domyślnie

Kiedy w tym roku hondą XR ledwo się wczołgałem na 3tyś po założeniu takiego patentu motor ożył i wysokości ponad 4 tyś nie były mu straszne
Gilu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.11.2016, 20:12   #2
szuler57
 
szuler57's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: okolice Słupska
Posty: 55
Motocykl: DL650A Ruda Suzia
Przebieg: 25kkm
szuler57 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 12 godz 38 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Gilu Zobacz post
Kiedy w tym roku hondą XR ledwo się wczołgałem na 3tyś po założeniu takiego patentu motor ożył i wysokości ponad 4 tyś nie były mu straszne
Bo zmniejszyłeś mu ilość paliwa i nie był zalewany na większej wysokości. To jest kłopot gaźników. Wtryski są regulowane sondą i nie odczuwają wysokości do pewnych wartości.
Kornik: być może poprzedni właściciel jeździł wyżej wysokościowo a tego typu patent niewiele zmniejsza osiągi na nizinach
__________________
Pozdrawiam,
Marcin
szuler57 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.