|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
W moim 17 tys km i wszystko jak nowe
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
Zamiast Scorpiona doszedł inny...także nófffka
![]() IXIL Xtreme Competition Oczywiście dedykowany, dwa db killery, pachnący i świeżutki - w weekend wkleję zdjęcia (jak zrobię). Różnica jest na razie w wadze i wymiarach (in plus oczywiście), jeden killer jest "cichy" a drugi "głośny" - zastanawiam się, czy (i jaki?) mają wpływ na cyrkulację spalin a tym samym czy w ogóle coś zmieniają w charakterystyce moto czy tylko głos...nie wiem - na pewno jak zrobiłem rundkę kolo domu to "psychologicznie" na głośnym jest BESTIIIIA!!!! ![]()
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |