|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dawno temu jak miałem Junaka i tam ze sprzęgłem było coś nie teges - tzn. bardzo ciężko się wciskało klamkę to zostałem szczęśliwym posiadaczem gangliona na zewnętrznej części dłoni. Różne sposoby były stosowane żeby się go pozbyć ale tylko wyrwanie chwasta chirurgicznie dało mu radę.
To taki oftopik z ranka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Byłem dzisiaj w Honda Mannheim. Tu zupełnie nic nie wiedzą o 2017. Jakie kolory czy regulacja szyby będzie czy tempomat. Zero. Ale na rynek niemiecki będą zmiany w modelu. Przede wszystkim będzie emisja spalin e4 a nie e3 jak teraz. A więc bedzie inny wydech i napewno inne parametry silnika.Nie będzie wolno ingerować w ABS tak więc nie będzie go można wyłączać a co za tym idzie nie będzie funkcji G na jazdę w terenie. Co do momentu i mocy też nic nie wiadomo. Zastanawiam się co jest ważniejsze w tego typu motocyklu. Ustawianie szybki i tempomat czy jednak możliwość wyłączenia ABS u i norma e3. W sumie ten wydech i jego brzmienie naprawdę mi się podoba. Diler w Mannheim sprzedał 65% z DCT a 35 % manuala.
Ostatnio edytowane przez myku : 08.09.2016 o 20:51 |
![]() |
![]() |