![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Coś czułem, że jednak nie ogarnąłem :-). Myślałem, że w tym wątku można zapytać o opony - tak zwyczajnie (skoro sam nie mam doświadczenia), a prawdziwy temat jest o wyższości wyjazdów na Magadan nad lansem na dzielnicy i byciem nad posiadaniem. I, że forum już nie to... Pewnie, żeby utrzymać kultowość tego forum, warto rozważyć zamknięcie go dla nowych uczestników - bez sarkazmu piszę. Wprawdzie nie mam porównania z forum bmw bo nie zaglądałem gdy miałem gs-a ale wierzę, że jest jak piszesz. A'propos, jaki adres.? Dzięki. A wracając do pytania: które z dwóch byś rekomendował tkc70 czy mt90? Pytam o Twoją osobistą rekomendację - nie które zapewniają najlepszą przyczepność. PS. Chciałem się wybrać na jakiś zlot Afrykańczyków, ale teraz się boję :-). O przygodach też strach pisać bo może nie takie jak trzeba będą... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 767
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 1 dzień 9 godz 6 min 56 s
|
![]() Cytat:
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Posty: 26
Motocykl: XL650V
![]() Online: 2 dni 4 godz 58 min 22 s
|
![]()
Z przykrością napiszę tu o oponach, a konkretnie o TKC 70.
Co prawda w rozmiarze Trampkowym, co może mieć wpływ na doznania, ale jednak... Po pierwsze - tył TKC 70 jest cholernie śliski na deszczu. O ile jest świetnie na suchym, tak na mokrym to nieprzyjemnie zaskakuje. Osobiście podejrzewam, że winien jest ciągły pasek bieżnika na obwodzie opony, no ale .. zrywanie przyczepności Trampkiem na trzecim biegu sugeruje, że nowa Afryka zrobi to i na piątce. Po drugie - przód TKC 70 ma jakąś dziwną przypadłość związaną z myszkowaniem (czasem szarpaniem wręcz) przodu przy szybszej jeździe > 120 kmh. To takie trochę dziwne zjawisko, ale przy np. powiewie wiatru, czy lekkim ruchu kierownicą, motocykl potem wykonuje jeszcze kilka podobnych ruchów. Takie jakby baaaardzo delikatne shimmy. Trochę zanika w miarę zużycia opony, ale wymusza uważną jazdę i jest zdecydowanie nieprzyjemne, co gorsza nie zawsze występuje. Oba zjawiska mogą nie występować w innych rozmiarach opon, ale zaobserwowane na przynajmniej dwóch motocyklach (TA 650, TA 700). Jeśli wystąpią w AT, to mogą być nieprzyjemne przy większej mocy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole do crf1000 | henry | Dział Producentów i Dostawców | 77 | 07.01.2023 13:44 |