Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.07.2016, 21:33   #1
darius
 
darius's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 469
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
darius jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
efekt jakby silniczek nie mógł obrócić bębnem wybieraka ciekawe jaka jest przyczyna skoro do tej pory działało to musi to być wina jakiegoś czujnika bo przecież mechanika jeszcze zużyć się nie zdążyła.. Błąd w sofcie raczej byłby od początku widoczny a nie po jakimś przebiegu, chyba, że ma wgrany MS Windowz tu może pomóc wyjęcie i włożenie baterii...

zrobili by kardan zamiast takiej pierdoły jak dct
Na advrider.com jest napisane ze to awaria przycisku rozrusznika a nie dct.

Ciekawe co serwis powie.

Pozdrowienia,
D

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
darius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.07.2016, 22:01   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał darius Zobacz post
Na advrider.com jest napisane ze to awaria przycisku rozrusznika a nie dct.

Ciekawe co serwis powie.

Pozdrowienia,
D

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
w K1600GTL w pierwszych rocznikach przycisk rozrusznika żył własnym życiem... jakaś zaraza na pierwsze roczniki czy co...

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.07.2016 o 22:05
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.07.2016, 23:20   #3
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,370
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 23 godz 48 min 7 s
Domyślnie

To co stuka to, to stuka siłownik zmieniający biegi. Nie idzie zredukować. Dopiero jak pchnąłem moto 30 cm do przodu zbił na N , odpaliłem ,wbiłem manuala i pojechalem. Przerzuciłem później na D i juz było ok.
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2016, 00:38   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał luk2asz Zobacz post
To co stuka to, to stuka siłownik zmieniający biegi. Nie idzie zredukować. Dopiero jak pchnąłem moto 30 cm do przodu zbił na N , odpaliłem ,wbiłem manuala i pojechalem. Przerzuciłem później na D i juz było ok.
w sumie tak samo jest jak zgasisz motocykl w manualu na biegu, też czasem trzeba wykonać podobne ruchy, siłownik DCT to nic innego jak noga kierowcy i raczej to normalka ale gaśnięcie przy ruszeniu czy podczas jazdy raczej zbagatelizować się nie da bo to może być niebezpieczne.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2016, 07:52   #5
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Niezła chujnia. Ciekawe co Honda na to powie.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.