![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s
|
![]()
Też bym stawiał na killswitch.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 22:23 |
Gaznik, modul, swiece? Gdzie tkwi przyczyna? | e200g_ | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 09.10.2008 08:50 |
Nie pali: cyka przekaźnik, kręci rozrusznik | Misza | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 24.06.2008 10:52 |