|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 474
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 22 godz 35 min 36 s
|
Myku,
Zwrociles moze uwage jak to jest z automatyczna zmiana biegow w pochyleniu w zakręcie - jak na filmiku w necie na rondzie? Ja niestety jezdzac nowa Afra nie zwrocilem na to uwagi, moze nie zauwazylem nawet... I teraz rozne pomysly jednak o manualu przychodza do glowy... Generalnie bylem zaskoczony jak dobrze DCT daje sobie radę!!! Potwierdzam ze lewa noga mi tez drgnela raz czy dwa, a potem bardzo szybko zapomnialem o sprzegle i biegach :-) Pozdrowienia D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Ogladalem ten film dwa razy i na ta wlasnie sprawe bardzo zwrocilem uwage.U mnie w Niemczech jest mnostwo rond.Naprawde wyszukiwalem trase,zeby bylo ich jak najwiecej.Kazde z nich robilem na innej predkosci i z innym wyjsciem z niego.Kompletnie nic sie nie dzialo.Bieg trzymal przyz caly czas jazdy po rondzie i przy wyjsciu z niego ,dosyc dynamicznym.prowokowalem to zeby bieg przeskoczyl ale nic sie nie dzialo.Mysle,ze kolega mial po prostu zapiete D,a moze S3,sam nie wiem.U mnie pomimo prob,nie wystapilo kompletnie nic.Nie wiem jak u ciebie,ale wg mnie opcja D jest na przeloty Poza tym nie nadaje sie do niczego.Rewelacyjna jest tez zmiana biegow przy kierownicy.Moto idzie do odciecia
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Chodzi o to żeby bieg był taki jaki ma być na odpowiednich obrotach.Ani za wysoki ani za niski
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
Cytat:
i nie chodzi mi o wypad na weekend, a raczej o załadunek na max'a.... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Myślę że wszystko można ustawić. Albo porostu przejść na zmianę ręczna która jest fantastyczna i nie do porównania z tradycyjną zmiana biegów. Mi też mówiono że moto uczy się kierownika choć wiem wydawało się że zupełnie niepotrzebnie. Ale jeśli tak jest to jeszcze lepiej.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Zabrze
Posty: 42
Motocykl: AFRICA TWIN 1000
Przebieg: 12 tys.
Online: 1 dzień 20 min 29 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
co by nie pisać to boxery BMW to b.dobre motocykle mają swoje humory ale kiedy pasażerka nie puszcza Cię samego i zabiera ze sobą wszystko co potrzebuje to i tak nic innego nie pozostaje
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
taaa jasne
to ciekawe jak wcześniej wyglądały wyjazdy we dwójkę? (pytanie retoryczne) nikt nie jeździł tylko czekał na GSa.
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
mdxmd i tego się trzymajmy
|
|
|
|