Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.04.2016, 19:52   #1
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 22 min 13 s
Domyślnie

Klemy, masa, kostki, przekaźnik. Jak wsadzilo bezpiecznik i nowego juz nie pali a prundu niet to jest duża szansa że coś przepalilo się na amen. Czy wiesz w których okolicach była zwara? Opatrzyłes rany(chodzi mi o ewentualną nadpalona insalacje) Czy wiesz może co było powodem zwary? Coś niechcący zmostkowales? Coś podłączales? Czy tak samo z siebie padło?
WojtekBBI jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gdzie szukać fabrycznego (lub innego cichego) tłumika? janeksok Uklad paliwowy i wydechowy 5 03.01.2012 22:37
Jak ustabilizować prund w gniazdku siłowym 12v w moto rambo Układ elektryczny i zapłonowy 17 15.11.2009 14:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.