|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,650
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 18 min 17 s
|
![]()
nikt nie bedzie narzekal pod warunkiem, ze wszyscy towarzysze podrozy posiadaja rownie duze banki, w innym przypadku i tak trzeba bedzie zjezdzac na stacje... w obecnej chwili uwazam ze zbiornik w ADV jest za duzy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 23 godz 2 min 56 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() Cytat:
w 1100GS miał optymalny... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 31.03.2016 o 12:40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
|
![]() Cytat:
Mam w LC8 baniaki 40l. Nie wybieram się nigdzie dalej (przynajmniej na razie), nie tankuję po prostu do pełna. Jeżeli kiedyś będę miał taką potrzebę to będzie jak znalazł.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Ja uwazam, ze zbiornik w nowej AT jest optymalny.
Na pewno beda akcesoryjne zbiorniki. Poza tym mozna zawsze przytroczyc banke lub butelki z paliwem w czarnej d... Wiekszy zbiornik ma tez wiele wad. Motocykl jest bardzo szeroki i ciezszy. Juz w LC8 czulem roznice z pelnym bakiem vs polowa czy pusty. hmmm... na gume nie chcial stawac poprostu. Wersja AT ADV raczej nie wyjdzie, ale chetnie sie rozczaruje jak sie myle. Nie podejzewam, ze Honda bedzie chciala adresowac problem 1-3% uzytkownikow. To pewnie bedzie pole do popisu firm akcesoryjnych. Mala Tenresa ma wiekszy zbiornik i duzy zasieg... jak sie jedzie wolno i wiatr w ogon. Jak sie grzeje 120-140km/h to niestety spala duzo. Pewnie na przelocie autostrada gdzie AT spali 5L, Tenerka zjara 8L, a przetaczanie gdzie Teresa spali 3.5, AT spali 4.5 (to moje dywagacje). Nam w Namibii na przelotach wystarczylo paliwa na 250km, a na bezdrozach z bardzo uwazna jazda ponad 500km. Spalanie oscylowalo miedzy 3.5 a 8.5L... ponizej zdjecia z momentow jak pali pewnie z 20L i daje banana na mordzie.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
![]()
Gdyby zmiana bańki w nowej AT była tak prosta jak zmiana konfiguracji LC4 adv na normalne enduro z 18 litrowym bakiem, to byłoby pięknie...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami ![]() |
![]() |
![]() |