Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.03.2016, 13:25   #1
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
Ja rozumiem, że to forum AT i wszystko inne jest niefajne, ale zrażanie się do motocykla bo jakiś mało rozsądny człowiek kupił sobie GSA żeby jeździć z kumplami na Dukatach?!!!
Czytam już różne rzeczy na tym forum odnośnie GS12 i staram się tych rewelacji nie komentować, ale to jest maxi głupie nawet jak na standardy postrzegania motocykli tego forum.
Może i się pogrążam☺
To jest moje przemyślenie i jestem otwarty na konstruktywną merytorykę -proszę wprowadź mnie z błędu.
Ciągle uważam że większość kupuje ten model że jest najbardziej wypasiony, najdroższy. Ale może nie znam dobrze specyfikacji i wszystkich gadżetów. W sumie np. we Włoszech sprzedaje się tego bardzo dużo.
Czy chodzi o to ze jest to wygodny motor dla dwojga na wszystkie drogi?
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2016, 14:03   #2
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Większość niestety kupuje ten motocykl ze złych powodów - myślę, że 9 na 10, i z tego potem się biorą rożne dziwne opowieści.
Część kupuje ten motor bo wyczytali w niemieckich (ale i amerykańskich) tytułach, że jest "top of the top" i muszą go mieć. To nic, że w życiu nie zjechali z asfaltu, że mają 170cm wzrostu i ledwo w GSA sięgają nogami do podnóżków, ale mają też wizytówkę prezesa i HD stojące w garażu, więc nie ma innej opcji. Byłem kiedyś na wyjeździe z jednym człowiekiem, który kupił sobie GS1200 i wywalał się 7-8 razy dziennie podczas każdego parkowania i zawracania na leśnych parkingach itp. Musiałem mu ten motor podnosić, bo chłop był wielkości Woody Alena i niezbyt mu to szło. Przez cały czas tłumaczył mi, że sprzęt jest skrojony na jego potrzeby i jakiekolwiek próby wytłumaczenia mu, że w końcu zrobi sobie krzywdę były skazane na niepowodzenie. W końcu ostatniego dnia podczas próby parkowania wpadł do rowu melioracyjnego, walnął punktowo w metalowy słupek, wbił osłonę cylindra w pokrywę cylindra i stwierdził, że w życiu nie widział tak złej jakości odlewów i sprzedaje ten złom.
Druga grupa to są "prawdziwi twardziele". Ch...j że moto waży 260 kg, ale każdy prawdziwy facet wie, że liściem to byle piz...a potrafi, ale tylko prawdziwy rider potrafi ogarnąć takiego bydlaka...no, i potem są połamane różne dziwne elementy, które w normalnej eksploatacji powinny pozostać na swoim miejscu.
Trzecia (niestety mam wrażenie, że najmniejsza) grupa to Ci, którzy wiedza do czego służy GS12 (nie mylić z tym do czego jest reklamowany przez BMW). Służy do jazdy turystycznej z opcją przejazdu przez teren jeśli takowy się trafi. Mocny dół boxera powoduje, że nie trzeba odkręcać i zap...alać. GS12 nie służy do wypadów na poligon, czy topienia w bagienku. Służy do tego, że jak nam się taki poligon przytrafi po drodze, to damy radę go pokonać i jechać dalej nasza drogą. Tak używany, ma dużo więcej zalet niż wad.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.