|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
uwidacznia się heroiczna walka "gdzie to przykręcić", zastanawiam się czy przednie górne mocowania które są wspólne z mocowaniem chłodnic nie będą zbyt delikatne ?
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.03.2016 o 22:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Bo rzeczywiście, nie jest to łatwe
![]() Widziałem np. taki sposób mocowania; Gmol prawy - płaskownik pionowy przykręcony do śrub mocujących chłodnicę i w połowie tego płaskownika wpięte górne ramię gmola. Gmol prawy - przykręcony bezpośrednio po śrubę do której przymocowany jest klakson. U mnie jest obejma w kształcie U z uszami obejmująca ramę, przykręcona do dolnych śrub chłodnic z dwóch stron. Te płaskowniki do których przykręcone są chłodnice, są krótkie i naprawdę solidne. Jeżeli dojdzie do odkształcenia i przesunięcia obejmy,to powinna się oprzeć o ramę moto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
W pierwszym modelu zaokrągliłbym ten wysoki ostry "szpic z przodu.
Przy ślizgu będzie szedł w glebę jak pług. Tak jak jest "przód"okrągły w II modelu. Lepiej by się Gmol "ślizgał po ziemi niż w nią właził. Ale ja się nie zna patrzę z "rolniczego" punktu widzenia |
![]() |
![]() |