![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Tez chetnie zobacze rzetelny test porownawczy LC8 vs CRF. Moim zdaniem oba motocykle sa bardzo podobne a najwieksza roznica jest: - silnik CRF ma zupelnie inny charakter. Moze to byc dla jednych plusem dla innych minusem. LC8 jest poprostu Ready To Race, AT daje wrazenie bardziej ujezdzonego wierzchowca. - na minus dla CRF niestety beda plastiki. LC8 ma bardziej plastyczne plastiki (dziwnie to brzmi, ale chodzi mi o to ze nie pekaja a sie wyginaja). W CRF chyba widac po zdjeciach gleb, ze sie lamia i pekaja. Ja tak jak LC8 i CRF nie bede jezdzil w terenie poniewaz jest to dla mnie za ciezki motocykl i nie chce nikomu udowadniac, ze jednak sie da. Pewnie sie da, ale potencjalne gleby niestety za drogie. - wyglad obu jest super. Ale IMHO LC8 moze sie bardzo podobac albo bardzo nie podobac. Jest bardziej charakterystyczny, linie zupelnie nie spotykane (mi np. sie bardzo podoba). CRF nawiazuje bardziej do standardu ktorego ludzie znaja i sa przyzwyczajeni. - elektronika w CRF jest duzo bardziej zaawansowana. Chodzi mi o dane na wyswietlaczu. W LC8 jest zupelne minimum. np. co mnie bardzo zaskoczylo, bo nigdzie tego nie widzialem i nie slyszalem, grzane manetki sa zintegrowane z wyswietlaczem. Na manetce jest tylko guzik z podswietleniem, ktory chyba wskazuje, ze manetka grzeje lub juz nie. Na wyswietlaczu jest poziom nastawienia. BTW dilerzy i Honda robia bardzo marna robote z przedstawieniem zalet akcesoriow. ![]() - LC8 jest swietnie przemyslany pod wzgledem serwisu. Zdejmowanie zbiornikow, boczkow jest bardzo proste. Tutaj chyba dziedzictwo rajdu Dakar gra role. - Interwaly serwisowe w CRF bija na glowe. ![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |