![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 14 godz 49 min 15 s
|
![]()
Dobra pany, ja to tez przerabialem i podpisze sie pod tym zeby wymieniac uszczelniacze bez wyciagania silnika i sciagania glowic. Ale dopiero wtedy gdy mamy 200% pewnosci ze te uszczelniacze sa jedynym powodem ubytku oleju. U mnie np dodatkowo byly wyrobione prowadnice zaworow wydechowych(duzy luz "na boki" wyczuwalny pod palcami) i co wtedy czy cala robota nie bedzie na marne? Wydaje mi sie ze ten temat nalezy zrobic konkretnie (dojdzie jedynie ewentualnie koszt uszczelek pod glowice i przy okazji bedzie wglad na komore spalania), co da nam spokoj na pare lat
![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 14.03.2016 o 21:15 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana uszczelniaczy dl 650 | Kawka | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 04.12.2015 18:59 |
wymiana uszczelnień pompy hamulcowej RD04 | Vooytas | Hamulce, kola, opony | 3 | 05.06.2011 10:19 |
Remont silnika - wymiana oringów | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 10.05.2011 20:33 |