![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 156
Motocykl: AT RD07a
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 8 godz 21 min 50 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Ja alu polerowałem najpierw stalowymi kudłami ( stolarski specyfik) zeby grubsze uszkodzenia zczyścić a potem właśnie filcem i pastą. Mucha nie siada ale trzeba powtarzac bo szybko sniedzieje. Kumpel zeby nie powtarzac polerki połozył bezbarwny lakier na polerowana pułke amorów w boberze ale to tez nie był najlepszy pomysł bo lakier odłaził.
Błyskotki VS offroad przerabiałem w samuraju na felgach miałem chrom. Ale w ofradzie sie to nei sprawdza. Kamory szybko uszkodziły powłokę korniki sie wdarły i potem co mycie na bezdotykówce odłaziło wiec szybciej i taniej i mniej zachodu falgi zanodowac i zostawić. Pogodzić sie z faktem ze offroad i błyskotki nie ida w parze. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Anodował ktoś z Was taką osłonę silnika do AT- jaki to koszt
![]() Czy przed anodą trzeba jakoś specjalnie przygotowywać powierzchnię, czy wystarczy wyczyścić i lekko spolerować grubsze rysy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Taka micha okolo 150pln bazujac na moich doswiadczeniach z kolami czy drobnymi fantami do broni itd.
JESLI byla anodowana wczesniej a na bank byla usuwasz najpierw anode potem przygotowanie mechaniczne i anoda na nowo. Jak kazda taka obrobka raczej uwypukla niz maskuje niedoskonalosci. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |