|
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 11 godz 51 min 2 s
|
![]()
Sadzicie,że mozna cały czas jeździć na włączonym "G" ,wg mnie lepiej zmienia i redukuje nawet na asfalcie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Wg instrukcji przycisk G zmniejsza poślizg sprzęgła, zmiana biegu trwa krócej. Pytanie powinno być, czy ten tryb pracy ma wpływ na szybsze zużycie elementów sprzęgła/skrzyni i jeżeli tak to czy znacząco? Znając odpowiedź na takie pytanie można się zastanawiać czy jeździć tak cały czas. I pamiętać, bo po wyłączeniu zapłonu to ustawienie nie jest zapamiętywane.
|
![]() |
![]() |