Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2009, 22:13   #11
Diobeu
 
Diobeu's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Diobeu jest na dystyngowanej drodze
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał BartekJ Zobacz post
Zaworek iglicowy się otworzy, jak spadnie poziom paliwa. Spadnie szybciej po dodaniu gazu - większe zapotrzebowanie na paliwo. Ale samo otwarcie przepustnicy nie ma bezpośredniego wpływu na "wysysanie" paliwa z przewodu paliwowego do gaźnika-takiego zjawiska nie ma .
Też mi się to wydawało grubymi nićmi szyte. Po podpięciu pompy zgodnie ze schematem działa ona prawidłowo, po prostu podpompuje co jakiś czas i się wyłącza.

Cytat:
Napisał BartekJ Zobacz post
I jeszcze coś mi do główki przyjszło.. Nie pamiętam, czy masz kranik podciśnieniowy. Ale jeśli masz to spróbuj zrobić test drogowy na pozycji PRI. Może się coś kraniku dzieje.....
Niestety kranik zwyczajny, paliwo leci z niego jak głupie. Jak tak rozmyślam, to mi wychodzi, że problem musi leżeć w gaźnikach. Doprowadzenie do nich paliwa działa, komory się zapełniają, to kwestia odpowiedniego wejścia na obroty, a więc podania paliwa, nie wiem, może dysze nie te co trzeba, może membrany się nie chcą unosić, sęk w tym, że rozebrałem gaźniki kompletnie i wszystko wyglądało jak nowe. Problem leży poza moją wiedzą mechaniczną, to zjawisko najbardziej jest odczuwalne na 5 biegu przy 80-85 km/h. Wiem, że to troszkę mała prędkość jak na 5, obroty nie za duże, ale kurcze nie powinno tak dusić silnika, może nie mieć mocy, nie rozpędzać za bardzo, ale nie może być takiego dławienia. Po redukcji do 3 biegu przy tej prędkości jest w miarę ok.
Jest jeszcze jedna sprawa: mój model to RC47B, czyli zdławiony do 50KM, dławienie odbywa się przez zwężenie kanałów dolotowych, sęk w tym, że moje kanały nie są w cale zwężone, na pewno ktoś w to ingerował, pytanie w jaki sposób.
Chyba się poddam i kupię używane gaźniki, sam już nie wiem...
Diobeu
Diobeu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej czosnek Trochę dalej 230 08.11.2020 10:17
Dusi się przy nagłym dodaniu gazu fraradek Uklad paliwowy i wydechowy 33 29.03.2012 21:14
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) Olek Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 25.09.2011 21:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.