Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.11.2015, 12:28   #11
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebol Zobacz post
Jeśli ktoś się waha czy kupić z DCT czy z tradycyjną skrzynia niech nie czeka na AT, a poprosi o jazdę próbną Crosstourerem lub Crosrunnerem. Będzie przynajmniej wiedział czego się spodziewać i czy to jemu pasuje. Miałem okazję jechać jednym z tych modeli jak wchodził na rynek. DCT działało po mistrzowsku. Prawie wcale nie było czuć zmiany biegów. Nie spotkałem się też z awariami tego ustrojstwa. Myślę ,że w terenie też będzie spisywało się dobrze. Kwestia kto ile takim klockiem chce jeździć w terenie, a ile po asfaltach i szutrach.
Spędziłem wczoraj na USS CrossTourer z DCT cały dzień

jutro coś napiszę

Zdradzę tylko że nie ma dla mnie już powrotu do manuala
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.